onsdag 27 juli 2011

Nytt parasoll!!

Mitt gamla stora röda är mer orange av solblekning och ganska "ostadigt" efter att ha överlevt fyra somrar. Så jag köpte ett nytt på Jysk-rean. Denna gång blev det ett svart. Hade tänkt mig ett blått, men just denna modell var slut i blå.
Det bästa är ju att köpa utedynor och sånt nu när reorna är i full gång. Det är ju typ halva priset mot ordinarie.


Jag var även på Ikano och lämnade in mina favoritsandaler för omsulning. Jag traskade liksom omkring på plasten längst bak under hälen. 
Nu måste jag bara komma ihåg att hämta dem på fredag också..


Ett tips; Ica-Maxi säljer pocketböcker för 39:-  jag köpte tre stycken. Blir perfekt till stranden, när värmen kommer igen vecka 32 och 33!


//Kicki

1 kommentar:

  1. Ska vi tro på det att värmen kommer igen vecka 32 och 33?
    Då har jag sem skulle inte säga nej till sådna underbara sköna dagar

    SvaraRadera