lördag 30 juli 2011

Jag vaknade ganska tidigt idag

och drog ut till Meddo och solade en stund, innan det blev 100 grader i solarierna.
Hem, duscha och till Tornby. Där hämtade jag mina sandaler som fått ny klack.
Mina babies från Kreta. De har gått många mil!

Denna lilla gummibit och en liiiten uppbyggnad (ni ser nog längst bak)
kostade 160 spänn. Lika mycket som jag betalade för skorna för två år sen...
Men som sagt. Jag älskar dem!!
Efter Tornby tog jag och Tim en promenad. I trädgårdsföreningen (varför är man aldrig där?) höll ett brudpar som bäst på att bli fotade i lusthuset. På Hamlets uteservering satt en massa folk. Och på !!! Myrorna!!! köpte jag tre pocketböcker.


Summa: 16 kronor. 5:-/bok, 1:- påse.
När vi kom ut från Myrbutiken var det 30 grader varmt helt plötsligt! och kvavt.
Tim skulle hojja till en kompis i Skägget, men innan gick vi in på Espresso House och köpte en Vanilla Latte att ta med. 
Mmm!




//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar