torsdag 7 april 2011

Att rensa & röja

i mina garderober är nåt som jag verkligen måste göra.
I vintras på mellandagsrean hittade jag en skinnjacka som jag ville ha.
Tyvärr fanns den inte i min storlek, så jag gick lite moloken hem utan jacka. 
Nu är det ju så att jag har redan en sån jacka, upptäckte jag generat några veckor senare.. så "tyvärr" blev ju ett "tur att den inte fanns i min storlek" till slut. 
Så nu måste jag gå genom vad jag har i gömmorna. Ungefär hälften av mina kläder är i garderoberna i Tim´s rum. Han har 6 st med överskåp!! det ni.. Så jag har lite kläder här nere och mycket där uppe. I två garderober är det visst bara jackor. oopsi. och några munkisar var det visst.


Det blir ju inte att jag går in i Tim´s rum och står där och bläddrar bland kläderna när han sover liksom (han jobbar natt, sover på dagen), så jag måste nog strukturera om i  "uppe eller nere"-garderoben.


Oj vilket intressant inlägg det blev! hehe
Nu vet ni vad jag (kanske) gör, medan mina vänner sitter på Bishop´s på fredag. 
Kram på Er


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar