lördag 9 april 2011

Utan plåster

så ser mina Dermal anchor ut så här. Tre stycken inte alltför snygga läkepärlor, men de sitter där! 
Jag är mycket nöjd med dem. 
På denna bild har jag inte gjort mer är tagit bort plåstren. Nu har jag tvättat bort det mesta blodet iallafall. Den på vänster sida blödde mest, de andra nästan inget alls.
Sambons kommentar var: Bara att sätta på en magnet, så sätter vi inköpslistan på dig! Asgarv!! Vilken bra idé!

tre läkepärlor

Inbyggda smycken istället för halsband. :)


Det som jag helst vill ha är tre stjärnor. Även nåt blingbling ska pryda mina "inbyggda plattor". Det finns sjukt mycket att välja på. Så morsdag-present är inte svårt att hitta för mina troll i år!
Dermal Anchor topp -Stjärna
Ska ha!! :)

Här är en LÄNK till fler smycken. Finns många jag vill ha!

Men att hitta små runda plåster på stan är inte lätt. Har letat överallt, bara Ö&B kvar. 
Vill inte ha muffins- eller gul-badanka-plåster på dessa. Ska bara ha dem över när jag tränar, men det får väl bli tejp så att inte mitt linne skaver i början!

//Kicki

1 kommentar:

  1. skavsårsplåster på apoteket brukar vara runda ... hahahaha ... tror det heter så iallafall ...

    SvaraRadera