fredag 1 april 2011

virus?

Det började i tisdags som en blixt från klar himmel.
Hängde i på onsdagen, plågade mig på torsdagen men idag trodde jag att det var sprängning pågång på eftermiddagen.
Vad?   vad?
Huvudvärk!! hatar det!
Men ett par tabletter hjälper ju tack o lov, men det går ju inte att moffa i sig hur många som helst.
Just nu är det bättre än förut i em. Snälla kollegan körde hem mig vid halv tre och jag somnade som en stock efter ett par "pamol". 
så skönt!


Sambon ska på konsert ikväll. Det bjuds på ansiktsbehåring i Linköping....
Ahh "Mustasch" heter de visst och spelar inte dansbandsmusik.


Jag ska laga fläskkotlett och kroketter, men först en tur till gymmet och bränna lite människo-kotlett-fläsk!


Dax att föebereda med zon och liniment kanske.. ?


höres
//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar