onsdag 13 april 2011

Hej på Er!



Då det inte hänt så mycket att blogga om, så har det kännts meningslöst att skriva.
Punka på cykeln igår morse när jag skulle till jobbet, toppade sur-tisdagens topp-tio lista.
Lämnade den på "Kinda cykel" mitt i stan i går em och hämtade den idag. Cykelkorgen fick de fixa också, den var "lite" lös. Ojojoj!


Jag är ganska trött eftersom jag inte äter tillräckligt. 
Har tappat aptiten i och med förkylningen. Och så är magen i lite olag efter meducinen också... Hmmm 
Men det blir bättre för varje dag, tackolov!!


I morron är jag dubbelbokad på fm och har ångest över det jag tvingas utebli från. Det känns viktigast för mig, men inte för han som bestämmer. 
...Så jag rättar mig snällt i ledet.



Nu ska jag sooova  ska bli gött :)
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar