lördag 2 april 2011

I´m so happy....

Gissa?
???????
 Gick in på Intersport City idag, medan jag väntade på att Jossan skulle möta upp mig på stan.
Det var smockat med folk på skoavdelningen.


Provade en sko i 37,5 som satt precis.. Behöver alltså en större. Frågar en kille som jobbar i butiken om en 38:a. 
Han går till lagret, tyvärr bara 38,5. 
Han ringer till Tornby, där de inte svarar, han kollar på nätet, får inte kontakt - nätfel. Erbjuder sig sen att beställa hem en 38 till mig.
Jag sa att jag återkommer på måndag då det är lugnare i butiken.
Han önskar mig en trevlig dag och jag går skolös men glad därifrån.


Strax runt hörnet ligger Stadium.. Jag gör ett försök där.
-Hej! har ni denna i 38?  
till en butiks-tjej som inte hade mycket att göra (fanns bara 37,5 där också)
Nä tyvärr.
End of service! Vilken butik går jag till nästa gång??


Sambon köpte dock dessa i Tornby där de fanns i min storlek!




 Nu kan jag dumpa mina väl använda Adidas som jag tvingats leva i de sista månaderna (hälsporre-vänliga men nu slitna)


dagens pizza

Ost, skinka, champinjon, ananas & creme fraiche
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar