söndag 10 april 2011

En bra söndag

har det varit idag. Jag fick besök av min "gamla" Annelie. 
Vi vände fåtöljerna åt "rätt håll" och kollade på söndagspromenerande människor medan vi fikade och pratade strunt. Det var tyvärr inte många simmande fåglar utanför idag.

Fötterna på fönsterbrädan så sitter man i guldläge!

Efter Annelie-besöket åkte jag, Pirre, Tim och Johanna till Tornby. På Rusta hade de dessa plåster för 5:- asken. Som ni ser är det 10 st runda i. De jag köpte på Apoteket var det 4 runda i. Hmm

Billiga plåster
På Maxi hade de denna. 20 spänn!
Jag gillar presenter... Amarulan fick jag idag av Johanna. 
Glöggen, Bailey´s och den lilla blomman fick jag av några från jobbet när vi hade förfest här för några veckor sedan. 
Ett stort tack! Det är känt vad jag gillar i dryckesväg.


Mummsi mummsi.
Jag fick även ett gäng Wasabi-nötter av Johanna men de har jag glömt att fota. mummsmumms!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar