lördag 2 april 2011

God morgon!

Det är konstigt, när jag vaknar på lör- och söndagar så känner jag mig ofta bakis, fastän jag inte druckit en droppe alkohol dagen innan.
...torr i munnen , törstig och huvudvärk... 
Idag dessutom förkyld, men det är en annan historia
Vad beror detta på? vätskebrist?
Jag dricker ju som en törstig kamel hela tiden! Har liksom två glas på sängbordet..
Diagnos någon? Tack!      


Idag var planen att gå på Afropower vs Zumba, ett pass för 80 pers i Sporthallen, men nu har jag fått nån jäkla hosta som kliar i halsen. Så jag får vänta och se om det blir bättre till kl 14! 
Har inte tid att vara sjuk.


Igår tog jag ett bad efter träningen och skrubbade kroppen, hade i balsam i håret extra länge och bara slappade!
Somnade gott innan sambon kom hem kl ?? ?? Ingen aning!


Men det luktar gammal alkohol om han nu, så hoppas att konserten var bra och att de hade roligt efteråt!
Det är oftast jag som är ute på raj raj i vår familj.
Men nu det känns skönt att hålla sig nykter när man känner hur det "doftar" dagen efter.
..Men bakis känner jag mig iallfall, tyvärr...
                                                 


Men..
Ha en trevlig lördag på Er.
Hoppas att jag kan ut o fota lite snart. Känns så tråkigt med en blogg utan bilder


Kram //Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar