fredag 8 april 2011

Spontana äventyr

på lunchrasten kan resultera i detta.....
ett, två och tre.. ?
I morron kan jag visa vad som finns under plåstren.
Jag fick säga till Jossan att stänga munnen. Hon trodde att jag skämtade när hon såg dem. hehe


Annars ser det ut så här i vardagsrummet en vanlig eftermiddag:


i soffgrupp 1, Zzzzzzzzz

I soffgrupp 2, ZzzzzZZzzzzt
Dagen har varit lite smådimmig tack vare Cocillana men jag har hållt mig till cykeln och på den var det ingen rolig resa hem. Det blåste motvind och regnade som bara den. 
På kvällskvisten kom mamma och lämnade kebabspett som vi ska äta imorron. 
Hon reagerade lugnt på mina plåster. Hon har väl börjat vänja sig vid våra påhitt, äntligen! Hehe

//Kicki

1 kommentar:

  1. Så skoj att du har en blogg, annars mest ett storstadsfenomen där folk tävlar om vem som kan shoppa mest!

    Jag har oxå en liten blogg...www.skindeepbyjean.blogg.se
    Trevlig helg anyway!
    /Jeanette

    SvaraRadera