måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans måndag!

Howdy!
Idag är det ju som bekant "alla hjärtans dag"!
Jag hade en plan att åka en långlunch-sväng till ett köpcenter här i Linköping, för att köpa diverse presenter till familjen. 
Så blev det dock inte, utan hann bara med att fixa barnens paket på den korta rast som blev över.


Med dåligt samvete, efter att jag öppnat mitt paket, gav jag mig ut på stan efter jobbet för att hitta något till min kärlek.
Att trött och stressad (för att hinna träna) leta gåvor är ju inte det bästa man kan göra.
Men jag hittade lite oromantiska grejer på Stadiums löpar-avdelning. pust. som passar sambon när han ska ge sig ut på sina vinterlöp..
Självklart köpte jag sambons favoritkaka "kärleks-mums" på Hemköp också. 
eftersom att jag ÄÄlskar att baka men aldrig hinner.... hmm?


Så nu sitter jag här i köket och luktar på blomm.. NÄÄ min nya underbara parfym! 
Escada, Taj sunset. Mmmm!
Blommorna kollar jag på istället. 


fräsch!

snyggt.


Tänk på att det är tanken bakom, inte prislappen som räknas. Uhh
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar