måndag 7 februari 2011

helt okej måndag idag.

Så sitter jag här vid datorn och tv:n igen.
Foppa är på gång också igen. nr 21 igen. Ja, det är sport på Tv!


Jobbdag idag, som gick fruktansvärt fort. Det är inte ofta som jag tycker att möten på jobbet är speciellt givande, men idag har faktiskt två av dagens tre och ett halvt möten varit mycket bra och de andra helt okej! 


Träningen idag var step. Inte lysande med min fot, men det är ju så kul (det också)så jag bet ihop. Liider nu istället. Pucko-Kicki..


I morron är det tisdag och veckans värsta/tråkigaste/segaste dag, men sen blir det bättre.


Hoppas ni får en god natts sömn. Hörs imorron!


//Kicki

3 kommentarer:

  1. Nu gör du likadant som jag när jag fick ont i foten man kör på för det är så himla kul men jag fick betala dyrt så jag har lärt mig läxan.
    Ta det lugnt.Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Mmmorr idag har jag faktiskt avbokat body attacken. Så jag kommer att köra pump på torsdag för första gången istället Där står man tydligen "stilla" :)

    SvaraRadera
  3. Ja det gör man det är inte alls lika roligt. Hoppas att du har tålamod att vila annars kanske du inte kan träna alls//Maria

    SvaraRadera