måndag 21 februari 2011

Jag har det bra!

Go´kväll!
Vem har rätt att gnälla? Och över vad?
Jag är ganska så gnällig och bortskämd, men det vet jag om... Hmm


Jag gnäller över min onda fot Ajaj. 
För mig är det ett stort problem, då det hindrar mig från att göra det som jag tycker är roligt. Därför gnäller jag.
Jag har ont i händerna också, men det hindrar mig inte på samma sätt, så det tjurar jag inte så mycket över.


Jag har en sambo som skjutsar runt på mina barn, åker och köper Pepsi till mig var och varannan dag, sköter städning av golv här hemma varje vecka, tvättar typ jämt och köper fina alla hjärtans-presenter.
..Och idag hämtade mitt skoinlägg. Bara för att jag ska vara glad och nöjd! 


Sonen handlade mjölk på väg hem från trafikskolan idag, och vad mer? Jo en Snickers som låg frestande och väntade på  mig när jag kom hem förut.
De han köpte står bakom om ni undrar över datum..

Mumsi för mammsi


Jag har en dotter som gärna går tillsammans med sin gamla mamma till gymmet och tränar, utan att skämmas (tror jag).
Och små shoppingturer får jag också följa med på (utan att betala!) ganska ofta.


Så trots mitt gnäll så har jag det väldans bra. Tack familjen!
Jag bara är sån: Gnällspik.. och tjurskalle.


Men nu ler jag: Ullared på femman YES!!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar