tisdag 22 februari 2011

Crosstrainer

Hej hopp!
Igår var jag på gymmet tillsammans med Jossan.
För att inte slita på min fot inför onsdagens Body Combat, hoppade jag glatt upp på en crosstrainer. Det är ingen favorit för mig, men skonsamt för en halv-invalid som jag.
En timma, 620 brända kalorier och ett fullkomligt dyngsurt linne senare, kände jag mig mycket nöjd med min insats.


Så idag fick jag äran att följa med Jossan och hennes kompis Makki att träna igen.


Tänkte göra en repris på gårdagens timma. Men efter 30 minuter var jag nästan död och kom inte alls upp i de hastigheter som igår.. Kollar inställningen.. oops bara 5 nivåer tyngre än igår.
Satan vilken fart det blev de sista 10 minuterna när jag sänkt level. Så 40 minuter blev det till slut.. Kommer att ha skaplig muskelvärk i benen imorron!


Ser ni en Kicki som ser ut att ha skit i byxan så är det "bara" träningsvärk! Hehe 


//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar