lördag 12 februari 2011

Lördag.

God morgon!
Måste säga att en mellanfylla är bäst både för kropp, huvud och plånbok.
                                                       
Gårdagens evenemang var så där halvroligt. 
Maten var absolut okej för en Cloetta-buffé. De har definitivt haft värre. Och kexchokladen satt fint i kistan som efterätt.
Sällskapet var en salig blandning av folk från förr och nu. En del kan man ha och somliga klarar man sig utan...


Linköping är ganska litet. Det är väldigt många ansikten man känner igen på dessa AW-tillställningar. Eller så är det oftast samma folk som går..?  


Vår lilla grupp på 25 pers. splittrades efter maten och man såg till dem emellanåt i baren eller på dansgolvet.
Jag hittade min gamla soulmate från Skägget (och hennes arbetskamrat) som jag hängde med ett bra tag. skojj


När klockan närmade sig hemfärd kom snälla sambon och hämtade mig och kompisen, så vi fick en biltur till Bankekind+ innan cheeseburgarna på McD hamnade gött i magen.
Yummie!
Så idag mår jag finfint.   

-9 och strålande sol kan bli en promenad med kamera kanske?
...så jag har några bilder till bloggen!


Ha en lovely dag!  


//Kicki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar