fredag 11 februari 2011

Svart eller svart?

Hej!
Min lediga dag blev inte riktigt som jag tänkt mig.
En tripp till antingen Norr- eller Jönköping var ju planen, innan kvällens partaj på Cloetta Center.


Men så kom ju... sNÖn igen! 
Och inte lite heller... kändes som en tur till Ikano fick bli dagens äventyr i trafiken.
Ljus på IKEA inhandlades samt fynd på Cubus, två plagg för 49:- styck Me like!
Spets med paljetter. 

Svart med silvertrådar i tyget


Ikväll är det som sagt "After ski" på CC och det passar väl ganska bra med tanke på väderleken. 
Vi är 25 pers i vårt sällskap som ska äta, dricka och skaka rumpa till Bröderna Åbojs.. 
Ska bli skojjigt. 
Min snälla sambo skjutsar oss (mig och 3 kompisar) i snöyran så vi slipper promenera och se ut som panda-clowner när vi kommer fram.


Så nu är frågan: Vilket av mina svarta plagg ska jag ha idag?


Hmm Hörs senare


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar