söndag 13 februari 2011

söööö.....



Go´kväll i hemmet!
Idag har jag envist tvingat mig själv att inte gå ut i solen på promenad. 
Jag SKA palla o träna med foten imorron.. och resten av veckan!!
Kommer förmodligen att få gå till jobbet imorronbitti i typ minus 15 också.  
 ...Ibland saknar jag min gamla Saab... 
Vi har ju bara kvar en bil sen vi flyttade hit.  Jaja Den andra röda  V40:n finns kvar men är inte körbar.


Har friserat min bror i em. Inte så svårt.
Skjutsat Tim till jobbet.Tråkig tid att ge sig ut.


..och så kollat på underbara "Solsidan" förståss. Kvällens avsnitt slog fan alla rekord! Såå sjukt roligt! 



Jag har även frossat i diverse godsaker, måste fan lägga av med socker.  Bye Pepsi?? Noooo!! 
Ah Tar en cider istället. Nyttigt!


Ha nu en underbar vecka där ute!!


(-jag ska fortsätta med Livsuppehållande åtgärder en vecka till. 
Snart döör jag själv, men vem är oersättlig??)



kram
//Kicki 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar