måndag 21 februari 2011

Jobbar hemma.

Hej!
idag sitter jag hemma och jobbar med utvecklingssamtal.
Det är absolut inte roligt på nåt sätt för er som tror det, men jag blir inte störd av telefon eller besök hela tiden.
Just nu har jag en paus, har tröttnat i huvudet och axeln börjar att värka också efter datajobb hela dagen.


Min investering för dagen är ett par skoinlägg för... 490 jä**a kronor!
Hoppas på att de ska stötta upp tillräckligt för en normal gång utan smärta. Sambon åkte till Ortopedteknik och köpte dem förut.
Skit vad dyrt!!
för mina fossingar
Tulipan for moi.


Igår var mina föräldrar på besök med fika och tulpaner.
Tim och Johanna fick nån kaffemaskin, Martello, i förlovningspresent som de ska ha delad vårdnad om (eftersom de inte bor ihop).
Jag trodde det var nån likör typ Amarula, Amaretto. Men Martello är kaffe..
Amarula. Amaretto, Martello?
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar