fredag 4 februari 2011

fredagseld

Hej hopp på Er!
Jag har haft en ganska usel uppdatering, jag vet, men det har liksom inte hänt så mycket de senaste dagarna.
Jag har fortsatt med mina promenader till jobbet och även gått hem ett par dagar. 
Jag och sambon åker ju oftast tillsammans hem, men ibland passar inte tiderna riktigt och då tar jag en prommis. 
(Eller så får nån av oss skjuts av snälla jobbkompisar)


Träningen fick jag avboka igår pga att jag har så fruktansvärt ont i/under/ på min fot.
Men jag kunde inte hoppa över Body Attacken idag,(det är ju så kul) så nu lider jag nåt hemskt av smärta.
Vila i två dagar blir det. (så jag kan köra step på måndag)


Jossan var med på flashmob (länk) igår på Cloetta Center när LHC mötte.... ett annat lag. Coolt.


Just nu sitter jag i mys-soffan med lurv-filt, pepsi och brasan tänd. Det blåser f*n ute så det här är riktigt nice. (tog ett bad innan också, gött!)


I morron drar vi till Norrköping en sväng, för lite gloende å glanende i skyltfönstren. 
Så dä blir å lägge sä tidit i da´!


Go´natt vänner. Sov sött!


//Kicki

1 kommentar:

  1. Linneá var med också på det där och vi var i CC och kollade det va riktigt häftigt så det får de gärna ha fler gånger istället för att bara höra White Lions dåliga hejarramser

    SvaraRadera