onsdag 16 februari 2011

Besök på vårdcentralen.

Hej på Er!
Efter mitt besök på Vårdcentralen idag skulle jag hämta ut meducin. Men den fanns inte i Tannefors, så stan var ju alternativet efter jobbet.
Och affärer..
Jag tröst-shoppade en én-ärmad tröja på Monki för: 
Tadaa.. 20 :-!!
En sportig myströja som jag kollat på några gånger förut, fick också följa med Kicki hem.
20 spänn!

Älskar färgen.

Inte lika roligt att "shoppa".
Så vad gjorde jag på VC? 
De tog 6 rör med blod för ..jag vet inte vad alla olika var till.. och så urinprov.
Ett prov var reumatism-prov iallafall. Jag har ju så ont i händerna och lite överallt i mina leder emellanåt. och stel som jag är 60 år gammal.
Så nu äter jag nån antiinflammatorisk historia i två veckor, tills jag får svar på proverna.


I morron: torsdag, Helg i sikte!
Puzz på er


//Kicki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar