söndag 20 februari 2011

Rapport från världen utanför

God morgon!
Igår gick Saade vidare i melodifestivalen här i Linköping. Ingen överraskning direkt.
Däremot de blå gubbarna, som också tog en finalplats, var lite otippade för min del.


När jag vaknar på morgonen (helgen) kollar jag Corren, Expressen, Aftonbladet och Facebook det första jag gör.
Det bästa är att man alltid får reda på väderstatusen innan man ens gått ur sängen och behöver kolla ut.
Idag t.ex. är det svinkallt men soligt. Många har runt minus 20 grader och har redan varit eller är på väg ut i kylan. ..För det är ju såå fint ute med sool och allt. och hunden måste ju ändå ut och det är så underbart med minus svinkallt.


Jag vet inte om jag ska ge mig ut eller stanna inne. Sitter ganska bekvämt i soffan och ser solen innifrån just nu. Och det är underbart och Inte svinkallt här hemma!

Hemma med å-utsikt. Duger bra i kylan...


//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar