söndag 19 december 2010

advent, här var det tänt



Jag gör väl som alla andra:
Tar en bild på fjärde ljuset och lägger upp på bloggen.


Det jag inte tar en bild på är mig själv.
Tränat, skottat snö, lagat mat och ätit. Ingen vacker syn precis..
Dagens rätt blev cevape med ajvar, ris och tsatziki.
Vi kör nån serb-bosnisk-grekisk blandning hos oss.
Jäklar så gott. Var extra hungrig efter att ha tränat också :)


Men fyy vad segt det gick idag. Kände mig som en stor, tung elefant på bandet. Medans Jossan trippade lätt och smidigt på bandet bredvid... suck. Blir till att ta tag i de där extrakilona jag dragit på mig.. efter jul??... kanske??.. 


Ska leta reda på Ice Age när jag har duschat, blev så sugen på att se den filmen när jag var ute förut.
Förväntade mig nästan att den lille nötjägaren skulle komma springande genom snön med sin ouppnåeliga dröm.. Nöten..
Min dröm är nu bara några dagar bort... 
Ledighet!!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar