torsdag 9 december 2010

dans & kebab



Oj oj oj Vad mätt jag är :)
Till och med mini-pc:n känns tung på magen!


Var idag och hämtade vår lilla lilla dator som varit på tangentbordsbyte på net-on-net. 
Välkommen hem lilla vän, jag har saknat dig.. Hehe


Kollade på en suverän dansuppvisning av de två grupper som Jossan är med i. Oh, vad jag också vill vara så duktig som min unge! :)
När vi kom hem bjöd Tim på kebab. 
Jag åt utan bröd, så det var som en kebabsallad med massa god dressing, GI ni vet. 
Har inte fisit på 4 dagar, pga inget bröd.
... Så skönt att vara gas-fri (särskilt för familjen).. asg*


Robinson är på TV i bakgrunden och ett par levande skelett springer runt och skriker. Jäklar så magra! Känns fint att ligga proppmätt och jäsa i soffan.


Raap!
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar