onsdag 8 december 2010

kraschar snart

jag....
Känner mig trött, trasig och är lättirriterad till tusen.
Skrek på tele2- försäljare utanför affären idag. Låt mig va ifred för faan, ta ett nej nån gång! vill inte ha tele 2, F..k off sluta tjaaata!
Får jag inte ledigt snart ramlar jag isär.
Köpte iallafall ett pepparkakshus som jag ska sätta ihop och Jossan får dekorera.
Är så sugen på att köpa gran idag, men orkar inte bära/få in den i bilen själv, så får vänta till fredag när lyfthjälp finnes :)


I morron ska jag på dansuppvisning. 
Jossan har uppvisning: igår, idag och imorron. Så det blir att plåga sig genom 14 barngrupper, för att få se sitt eget mirakel svänga på höfterna i ett par danser, i de två grupper hon är med i. 


Måste vila nu, innan jag DÖÖÖr av trötthet 
puzz
//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar