söndag 12 december 2010

pyssel med nytta :)


Oj Barr på nya mattan från ClasOhlsson

men så snyggt och modernt det blev, inga fuula tomtar mer!

Syr ett pannband till Jossan

Päls med svart fleecefoder


Hehe! Jossan i pannband och ansiktsmask!!
Gårdagens inköp av päls och fleece, blev tillslut ett pannband till Jossan,(klick) som likt mig har svårt att hitta passande mössa.


Var en sväng på stan idag, med barnens pappa (!), för att stötta i julklappsinköpen. 
...Då hittade jag min fiina, moderna julgransmatta på ClasOhlsson. 
Vilket lyft för mitt vardagsrum!!
Till och med granen blev så till sig, att den nästan vippade när den fick se sin nya matta!! "barr barr"


Köpte även en "liten" julklapp till min mamma. Snygg är den...
Att köpa till morfar åtog sig Tim, det är inte så svårt.. En flaska som börjar på W och slutar på Y, så är gubben mer än nöjd :)


Vet däremot inte vad min darling, lillebror Anders ska få. ? 
Skulle vilja ge honom lite mera elakhet och egoism, för han är för snäll för sitt eget bästa. 
Men det går ju inte...Så det blir nog något sportigt istället :)
Stadium, here I come!!


Nu är det dax att ta på ångestpyjamasen och våndas över en sömnlös natt innan vardagen skakar liv i mig igen. 
Ses på andra sidan midnatt! POOP


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar