lördag 11 december 2010

done!

Nu är granen färdig och jag också...
En sväng på stan med Jossan (klicka här)
(ja, jag är blind, var tydligen flera som jag inte såg och inte hälsade på, enligt Jossan, förlåt!) och nu lite käk så känner jag mig mer tillfreds med tillvaron än i morse.
En riktigt sur-kväll igår med motgångar kan få en förmiddag att spåra ur totalt, tydligen! Förlåt igen... 


Här kommer några bilder från i morse:
Dagenr outfit -myys

Kaos

Granen sov i hink i natt, då våra julgransfötter sprungit på krogen.

Någon som ser "vinterljus"-blommorna?

Raggsockor + granbarr = aj aj aj

Granens klädsel

Nya foten på gamla fula mattan....

Färdigklädd ?  :)

Halvnaken


Ja, jag har lurviga kulor i grenen


Äntligen klart!



Jossans hus

Ny matta, tack! Måste köpa snarast. Hu

Hatar när det är stökigt och oreda, men nu är allt på topp igen! Love it!
//Kicki





2 kommentarer:

  1. Jaa, en ny matta MÅSTE ni skaffa..haha. Sån där gammal går inte att ha längre! :)

    SvaraRadera
  2. ...glömde säga: Det var en fin, tät och jämt fin gran ni hittat :)
    Jag blir sugen på att ha gran...men vet inte om jag orkar med att Maxi kommer vara på varenda kula eller klättra i granen...men jag kanske skulle testa och se, han kanske inte alls är intresserad....hm...ska tänka på´t ett par dagar.

    SvaraRadera