lördag 4 december 2010

Barty!!

Ojojoj Vilken dålig uppdatering!
Kan bero på att jag har haft fullt upp (eller inget att berätta).
I torsdags träffade jag tre glada gummor på Bishops.
Vi tog ett par vuxenläsk och delade på en plocktallrik med diverse olika dipper .
Efter träffen blev det en sväng in på "Gränden". De hade öppet till kl 23:00.
Härligt vitlöksdoftande (läs stinkande)av aiolin, trängdes vi runt i folkhavet med tonåringar.
Sen blev jag sjuk... feber och ont i halsen som f-n!
Jobba en stund igår ändå, sen julfest med jobbet och självklart tillbehörande besök på Harrys efteråt.
...vakna halv ett idag då...
Så nu laddar jag om för 50-årsfest hos mina fd grannar. Förfesten börjar 16:30.  HU!!
Det kostar att ligga på topp!!


Ses under bordet! Skål!
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar