lördag 11 december 2010

vaknar stressad

hej på Er!
Lördagmorgon och jag vaknar tidigt som vanligt. En lätt huvudvärk tynger mitt huvud, men försvinner nog med hjälp av ett par glas Pepsi max...
Ska gå upp och koka mina ägg och sen ta tag i granklädandet som inte blev gjort igår.
Även städning står på schemat. 
En tur till Vikingstad kanske jag lovade? 
Har även lovat att följa med Jossan på stan, att följa med och träna och ska sen träffa en kompis ikväll. 


Känner mig enormt stressad för jag vet att jag inte hinner allt. :(
Men vem fan fattar det? 
Det blir bara sura miner när jag säger att jag inte orkar/hinner och så har jag ont i magen för att jag tvingar mig själv att stressa... 
Oj Vad jag tycker synd om mig själv... ;)
nähä Dax att läsa ikapp några bloggar eftersom internet la av igår kväll.
har fattat via FB att Jay vann idol. Var det någon överrasknig??
nope..


ha en bra lördag!
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar