tisdag 28 december 2010

trött men rastlös

Hej hopp!                  


Att man bli så trött av att göra ingenting :)
Har lekt taxi i ett par omgångar idag + en snabbsväng in på IKEA, för ett nödvändigt inköp, mellan körningarna. 
Annars bara latat mig!
I morgon ska jag ta en sväng till simhallen. 
Kanske inviga nya baddräkten, eller inte... ? Får se. Annars blir det tråkgymmet igen BLä!
På fredag har jag bokat in mig på Zumba kl 11:00.
Det är roligare än det förbannade löpbandet.


Nu har Jossan flyttat ner Kinect i sitt rum, lite svalare där nere. (Hon har dansat i två och en halv timma nu!)
..Jag ska gå in och dansa för henne imorronbitti, snacka om poppis väckning Hehe!
idag ringde jag ner till henne uppifrån vardagsrummet o väckte henne kl 13:30
Blir nog roligare med en dans kl 09... tatatatata!
Och nu då?
Nja inte igen...


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar