torsdag 23 december 2010

dan före vad?

En sambo som mådde illa imorse, spydde på jobbet och sedan fortsatte hemma, har fått mig att vänta på kräksjukan mer än jag väntar på julafton...
Känslan av mullret i magen får mig att må illa redan.
Nu är ju inte Pirre döds-sjuk eftersom han jobbat, storhandlat mat och handlat sina sista julklappar idag. Men han är inte pigg och hungrig direkt.
När jag får magsjuka ligger jag dööd i ett par dygn och spyr heela tiden.
Jag, Tim och Jossan käkade julmat för en liten stund sedan och det var inte alls dumt. (Man vet ju inte om man kan äta nåt imorron)


I morgon är det ju som bekant julafton och alla paket är inslagna och ligger snyggt under granen. Bara väntar på att bli utdelade.
Undrar vad tomten lämnat till mig? Kräk eller inte.. uhh


Ha en riktigt God Jul allihop!


//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar