torsdag 30 december 2010

OMG! väx upp eller ge upp..

Jag vet inte ... men vissa personer ska verkligen inte träffas alltså!
De tar fram alla dåliga sidor hos varandra istället för att ha roligt.
Jag har ett par kompisar som varit tillsammans och bott ihop, som nu separerat, men umgås emellanåt ( på vilken nivå vill jag inte veta)
Var idag på Bishops tillsammans med dem och en annan kompis A.
Vi hann tamejfan inte mer än att lämna A vid bussen på väg hem, förrän det blir tjafs om småsaker.
Jag vet inte vad jag ska säga, så jag höll tyst och skrattade hysteriskt inombords, åt de två envisa puckon som promt måste hålla fast vid varann, fast de bara retar sig på vad den andra gör eller säger!
Nä Nu får de fan ge sig!
Jag har tröttnat på deras beteende för länge sen.
Tråkig avslutning på en annars mycket trevlig kväll,,,,


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar