måndag 6 december 2010

persikodoft? jordgubb?


Så där alla vänner (och ni andra), dag två med GI.
Det är ju inte så att jag pruttar jordgubb efter bara ett par dygn, men jag mår inte illa iallafall :)
Var på Ica Maxi idag, i de nygräddade brödens paradis. 
Det doftade lång väg av nya lussebullar och diverse annat ljummet, nygräddat bröd av olika sorter.
Men nä! inga mackor eller annat bröd/socker till mig inte! 
en halv fullkornsmacka med skinka och ost är de enda kolhydraterna jag tillåter mig att äta på en dag Och dessa blir till frukost, tillsammans med två kokta ägg.
Levde på samma frukost, varje dag i tre år. Mådde fiiinfint!
Idag var för övrigt en sömngångardag, kanske helgens äventyr satt sina spår ändå?
Tog en sol/sovtur till Meddo förut.
ZZZzzzov zå zött zå!
By the way: har redan tröttnat på trafiken i Tornby, ser inte fram emot julrushen :(
Poop på Er
//Kicki

1 kommentar: