torsdag 16 december 2010

Tack Håkan!


mitt fina servettställ.
Måste erkänna att jag inte är världens bästa människa nu och inte är värd några julklappar alls i år, pga mitt humör!


Men så kommer en oväntad present från ett oväntat håll och ljusnar upp dagen nåt enormt :)
En av våra snickare på jobbet gav mig idag ett servettställ som han gjort, till mig!
Har vid något tillfälle pratat om att jag vill byta ut mina bänkskivor i köket (för typ ett år sedan alltså) till ek-skivor, för att vi har ek-möbler och luckor.
Och idag får jag ett ek-ställ till mitt kök :)
Så snällt, och jag är verkligen tacksam, med tanke på att jag inte varit speciellt trevlig mot nån på sista tiden... ooopsi.


Så skärpning med humör och lite mer snäll- och tacksamhet, Kicki.


Har förresten ätit grötfrukost med skinkmacka med min personal och arbetskamrater i morse och sen julbord på Valla Värdshus till lunch, med kund. 
Är jag mätt eller mätt?? hehe
Nu tar jag en glögg och pepparkaka som grädde på moset.


Sambon jobbar kvällar/nätter nu och imorron, på Saab´s julfester, och röjjer på söndag efter kalasen, så nu ska jag höja elementet på fullt i sovrummet så jag inte fryyyser ihjäl. 
(han ska ju helst ha fönstret öppet också, Brrr)


Var har min Anette tagit vägen förresten? Fastnade väl på Ikano...!
Jaja hon kommer väl hit såsmåningom.


//Kicki



2 kommentarer:

  1. Vad jobbar sambon med?

    SvaraRadera
  2. På samma företag som jag..
    Träffades på jobbet :)
    fönsterputs, golvvård & specialstäd.
    Med 2500 pers på fest imorron behövs specialstäd... Ikväll är det "bara" 600 ;)
    ...och på måndag ska det se ut och användas som en flygplanshangar igen. Så jobb finnes.
    //Kicki

    SvaraRadera