fredag 31 december 2010

Happy new .....

Har varit ute i kylan och kollat på årets ljus-show på Borggården.
Även att det var maffigt, så måste jag vara lite negativ och säga att förra årets var bättre.


Jag frös bara lite om händerna men måste säga att mina nya Moon Boots och dunjacka höll mig förvånansvärt varm :)


Har nu käkat och är proppmätt!
Jag använde naturligtvis pinnar att äta med. Det är festligt :)
När Jossan var 4 satt hon på Ming Palace och käkade korv och pommes med pinnar Hehe..


Sänder en tanke till Jossan i kort klänning, tunna strumpbyxor och en tunn pälsjacka (utan halsduk) som kommer att frysa ute ikväll.
Men hon var snygg....
Tim var också snygg snygg i sin kavaj :) 
Men han lär inte frysa med vinterjackan över. Tur att nån tänker på värmen iallafall... ;)


...tre nattgäster har vi ikväll och de ska jag väcka med ett glatt "gomorron" innan jag drar till gymmet imorronbitti!


 Så nu önskar jag Er Alla:

Ett Gott Nytt År!
//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar